4000 כרטיסי כניסה חינם לסופרלנד יחולקו לילדים ערביים

    ישראל פריי 3 Comment on 4000 כרטיסי כניסה חינם לסופרלנד יחולקו לילדים ערביים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    4000 כרטיסי כניסה לפארק השעשועים הסופרלנד, יחולקו חינם אין כסף לתלמידים ערביים. כך הוחלט בהסכם פשרה בין הנהלת הפארק לבין התובע עבד קאדר, שתבע בבית המשפט את החברה בטענה לאפליה בהכנסת ילדים ערביים לפארק.

    תחילת הפרשה ב – 2013, אז עצר קשר קאדר, מורה מיפו, עם הנהלת הפארק, במטרה לתאם כניסה מרוכזת למקום לתמידי כיתתו. לתדהמתו התברר לו כי קיימים ימי כניסה נפרדים ליהודים ולערבים.

    בסופרלנד דחו את הטענות שייחסו להם אפליה על רקע גזעי. וטענו כי הסופרלנד פותח את שעריו לרווחת כל הציבור בישראל במהלך כ – 140 ימים בשנה. בימים אלו יכול כל אחד, יהא מוצאו אשר יהא, לרכוש כרטיס לפארק וליהנות מהבילוי בו.

    על ימי הבילוי המופרדים לערבים ויהודים אמרו בסופרלנד כי הם נובעים מכך שמפגש בין תלמידים משתי קבוצות אלה, שלא רגילות להיות זו במחיצתה של זו, יוצר, כעניין שבשגרה, הפרות סדר ותגרות, פוגם משמעותית ביכולת להפיק הנאה מהבילוי במקום ואף מסכן את התלמידים מבקרי הפארק. לטענת הנהלת הפארק, בתי ספר ערבים ויהודים כאחד פנו אליהם בבקשה שימי מסיבות הסיום לא ייערכו יחד.

    הפרשה שהעסיקה רבות את התקשורת, הגיעה לפתחו של בית המשפט, תוך שהתובע אומד את נזק המגזר הערבי בכ 150 מיליוני שקלים. כאמור, בינו לבין ההנהלה סוכם על הסכם הפשרה, שיחלק אלפי כרטיסי כניסה לילדים ערביים מ – 25 בתי ספר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא מגיעה להם כלום לערבים האלה ימח שימם הערבים שימותו עוד היום אמן!!!!!!!!!!

    2. 1

      ינשאללה שבאמצע הסיבוב ברכבת הרים ובבלק ממבה שזה הכי גבוה הסורגים יפתחו,וכולם ילכו כפות!!!!!